BLOG

Miért rendeljen meg szinte minden higiéniás eszközt egy helyről?

2021.12.13 07:20
Miért rendeljen meg szinte minden higiéniás eszközt egy helyről?

Amennyiben bevásárlóközpont, irodaház vagy esetleg egy cég beszerzőjeként olvassa ezt a cikket, vagy Ön az, aki a sarki boltba jár tisztítószerért, miközben hetente szállítanak házhoz papírtörlőt, miközben a munkavédelmi eszközökből fogyott ki a raktár, úgy olvasson tovább nyugodtan, egy-két pontban feltehetően ismerős lehet az, amiről írunk. És talán hasznos is.



A higiénia most különösen fontos mindenki számára. Lassan el sem tudjuk képzelni az életünket maszk és kézfertőtlenítés nélkül a szokásos tisztítószerek mellett. Cégként, irodaházként, bevásárlóközpontként extra terhelést jelenthet mindazon eszközök beszerzése, melyek az általános tisztítószerek felett/mellett állnak és akkor még nem beszéltünk sem a takarító, sem a munkavédelmi eszközökről. Bizonyára számos forrással van már meglévő kapcsolat, egyik cég ezt a terméket szállítja, másik cég pedig a másikat, a számlák, futárok csak jönnek, az adminisztráció és logisztika pedig plusz munkát jelent az Ön számára is.


Miben tudunk mi segíteni?
Mindent egy helyről, egy logisztikával, egyszerűen! Jól hangzik, ugye? Ekkor szokott mindenkiben megszólalni a vészcsengő: nagyon jó lenne, de mégis, mennyibe kerül ez a cégnek?


Számoljunk kicsit!
Ha csak 10 féle termék van, amit a cég rendel és ezeket legalább 5 különböző forrásból teszi, és emellett még el kell mennie valakinek egy boltba is, mert valami pl. csak ott szerezhető be jó áron, vagy meghibásodott egy takarítógép, ami sürgős javításra szorul és hirtelen nincs meg fejben, honnan is vették, úgy rengeteg idő és energia megy el a:

  • rendeléssel. Mert számon kell tartani, hogy mit és honnan rendelünk, mikor rendeljük, mennyi a szállítási idő, mikor és kinek kell elmennie az áruért, elérjük-e a kapcsolattartót.
  • könyveléssel. Mert figyelni kell arra, hogy milyen a fizetési konstrukció, készpénzes, esetleg utalásos, mi a fizetési határidő, időpont, szerződések megvannak-e stb.
  • szállítással, raktározással. Mert folyamatosan nyomon kell követni az áru útját, raktárba szállítás időpontjának biztosítását, szállítóleveleket, (saját vagy bérelt) futárt kell küldeni a megrendelt áruért és persze egy kollégának folyamatosan figyelnie kell a készletet az utánrendeléshez. Nyilván újat nem mondtunk, ez minden cég számára egy olyan feladat, mely szükséges a folyamatok biztosításához. Ami nem mindegy, az pedig az alábbi:

Az idő pénz.

Tehát amennyiben mindezen eszközök egy helyről kerülnének beszerzésre, úgy az extra erőforrások csökkenthetők és másra fordíthatók. Így gyakorlatilag kevesebb logisztikai kihívással, könyveléssel, esetleg szállítási gondokkal lesz több energiája Önnek is. Cégének pedig hosszabb távon indirekt bevétele származhat az időmegtakarításból.

Webáruház készítés